torsdag 3 maj 2012
Betonggjutning
//Linda
En liten kruka jag gjorde häromdagen, tyvärr inte i den bäst lämpade betongen plus att det blev endel luftbubblor men det får duga till växthuset! ;-)
tisdag 10 januari 2012
God fortsättning på 2012!
Äntligen snö!! Igår kunde vi göra årets/vinterns första snölykta, det är lycka det.... :-)
Här är bilder på några enkla bordsdekorationer jag gjorde till nyår. Köpte små söta dessertskålar i porslin och dekorerade med mossa, blomsterdekorationer och lite band. I botten lade jag en potatis i stället för oasis, man tager vad msn haver som deg heter. Dessutom är det ju inget dom skall växa och potatisen är stabil att trycka ner dekorationerna i.
Ha en go fortsättning på 2012!
Här är bilder på några enkla bordsdekorationer jag gjorde till nyår. Köpte små söta dessertskålar i porslin och dekorerade med mossa, blomsterdekorationer och lite band. I botten lade jag en potatis i stället för oasis, man tager vad msn haver som deg heter. Dessutom är det ju inget dom skall växa och potatisen är stabil att trycka ner dekorationerna i.
Ha en go fortsättning på 2012!
torsdag 22 december 2011
God Jul
onsdag 14 december 2011
Små julpresenter
Fick i helgen en söt liten "gå bort present" av kära vännen Tina! Detta gav mig inspiration att pyssla lite och jag fick ihop några egna "gå bort paket", mini julklapp, eller fröken present. Det är vanliga tändsticksaskar som vi dekorerat med vackra papper, stämplar och brads. Lägg i celofanpåse
ihop med några värmeljus!
Enkelt och sött!
<3
Linda
lördag 26 november 2011
Tomtelandskap
Idag har jag och tjejerna gjort ett lite tomtearrangemang utan för dörren. Här får våra tre hustomtar bo och tjejerna kommer nog möblera om bland pinnar, stenar och kottar en och annan gång till innan jul!
<3 Linda
måndag 21 november 2011
Fina snölyktor
Vem vet om det blir någon snö denna vinter? För säkerhets skull så kan man ju alltid göra dessa snölyktor som min äldsta dotter gjort och kom hem med. Ljus/snölyktor gjorda av ihop limmade sockerbitar på en pappbit klädd i aluminiumfolie. Fint och enkelt pyssel för barn! Me like! Och så är det ju så roligt att få blåsa ut ljus!!
<3
Linda
söndag 20 november 2011
Julhjärta!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
